27-07-2011

Opvallend: Schoenen van Kobi Levi


Laats was ik wat rond aan het kijken op internet en toen werd mijn interesse getrokken door Kobi Levi. Misschien dat jullie hem wel kennen?! Hij maakt namelijk hele aparte schoenen, ik heb enkele favoriete van mij uitgekozen om met jullie te delen op mijn Blog. Zelf blijf ik er maar naar kijken, ze zijn zo apart, sommige zelfs gek te noemen en andere weer heel mooi. Kijken jullie mee?


 


Mijn absolute favoriet is deze hele mooie zwaan. Ze zijn apart maar naar mijn idee best nog draagbaar.
Op de tweede plek staat dit paar. Deze zien er zo zomers uit! Ik denk dat deze heel leuk staan onder een zomers jurkje, al zijn ze volgens mij wel wat hoog en zou ik er niet zo 1,2,3 op weg kunnen lopen.
De bovenstaande paren zijn mijn favo ontwerpen, maar er zijn er meer die erg leuk zijn en die ik ook nog aan jullie wil laten zien.



 
Op mijn favorieten  na zou ik denk ik niet zo snel op de andere schoenen gaan lopen. Ik vind ze waanzinnig leuk gemaakt maar ik vind ze zelf te opvallend om mee over straat te gaan. De laatste paar zien er echt uit als kunstwerken en ik zou niet zo goed weten hoe ik die zou moeten combineren. 

Wat vinden jullie van de schoenen van Kobi Levi en zouden jullie ze dragen?